Assistent eller databehandler til Vejdirektoratets bygværksafdeling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du serviceminded og struktureret? Har du kendskab til vejdirektoratets asset managementsystem for bygværker? Og har du appetit på implementering af nye systemer? Så har vi brug for dig!

Vejdirektoratet har ansvaret for mange tusinde bygværker på statsvejnettet, og du skal være med til at holde styr på al den viden og data vi har om bygværkerne.

”Du får et vigtigt og spændende job her hos os. Vi står overfor at skulle implementere nyt asset managementsystem, og du vil få en central rolle i forhold til support til eksterne brugere som kommuner og rådgivere og i forhold til oprydning og digitalisering af data i overgangen fra gammelt til nyt system. Overgangen mellem systemer er spændende og udfordrende - den gamle bil kører godt, men det er tid at skifte den ud, og vi får brug for en superbruger, der kan yde support i en travl hverdag,” fortæller afdelingsleder Lene Højris.

Din arbejdsdag vil fx komme til at byde på opgaver som:

  • Inddatering af eftersyn i eksisterende asset management system
  • Registrering af nye bygværker i asset managementsystem (på sigt i nyt asset management system)
  • Arkivering og indscanning af fysisk arkivmateriale
  • Oprydning i eksisterende asset data, herunder;
    • opdatering af kronologier i forhold til særeftersyn, reparationer osv.
    • retning af data om bygværkerne
    • registrering af vigtige materialetyper
    • registrering af økonomi for reparationer baseret på tilsynsrapporter
  • Hjælp til interne og eksterne brugere der anvender asset management systemerne
  • Håndtering af bygværksafdelingens generelle postkasse og borgerhenvendelser i samarbejde med bygværksansvarlige
I Vejdirektoratet har vi mange varierede opgaver, og du vil være en vigtig brik i den daglige drift.

Erfaring med Vejdirektoratets bygværker og asset management system er et plus

Hos os får du en arbejdsplads med dygtige kolleger og stor faglig stolthed. Afdelingen og Vejdirektoratet generelt er kendetegnet ved en positiv ånd og god dialog blandt mange gode kollegaer. Her møder man mange smil på gangen,” fortæller afdelingsleder Lene Højris

Vi ser gerne, at du:

  • har erfaring med Vejdirektoratets asset management systemer Danbro og Danbro+
  • har mod på og flair for at lære nye systemer at kende
  • har relevant uddannelse, fx. teknisk assistent, kontorassistent eller anden administrativ uddannelse
  • kan arbejde selvstændigt, har overblik, er systematisk og grundig
  • er serviceminded og har fokus på samarbejde med andre
Velkommen til Bygværksafdelingen
Du kommer til at arbejde i Bygværksafdelingen, som er kompetencecenter for alt bygværksrelateret arbejde i Vejdirektoratet. Vi har ansvaret for drift, forvaltning og udbygning af eksisterende bygværker og nyanlæg på statsveje og andre infrastrukturprojekter.

Du bliver en del af en attraktiv arbejdsplads med høj medarbejdertrivsel, og du kommer til at arbejde i en dynamisk matrixorganisation med mulighed for videndeling i såvel interne, som nationale og internationale netværk.

Bygværksafdelingen består af ca. 35 medarbejdere fordelt med ca. halvdelen på Vejdirektoratets kontor i Fløng, og halvdelen i Skanderborg. Arbejdsstedet for denne stilling er Skanderborg.

Dine løn- og ansættelsesvilkår
Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.
Vi tilbyder fleksible arbejdsvilkår med mulighed for hjemmearbejdsdage, og vi har fokus på din faglige udvikling. Der vil være mulighed for ansættelse som specialkonsulent.

Vejdirektoratet er en styrelse under Transportministeriet. Dit ansættelsesområde vil være Transportministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestestedet er Vejdirektoratet i Skanderborg eller Fløng, hvor du bliver du en del af Drift- og Teknikdivisionen og området Befæstelser, Bygværker & Måling.

Læs mere
Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Du er også velkommen til at kontakte afdelingsleder Lene Højris, på tlf. 2872 7616 for at høre mere om stillingen.

Er du interesseret?
Send din ansøgning til os senest tirsdag den 25. juli 2023. Vi forventer at holde samtaler mandag den 31. juli 2023 i Skanderborg.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Ansøg” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv og andre relevante dokumenter.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skanderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vejdirektoratet – Skanderborg, Thomas Helsteds Vej 11, 8660 Skanderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170780&DepartmentId=9811&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875304

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet