BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du flair for IT, og kan du yde support til kunder med blandet teknisk forståelse?
Kan du lide at arbejde med komplekse sager i et sundhedsfagligt miljø, hvor ens arbejde gør en kæmpe forskel for klinikkerne?
Kan du se dig selv som del af et stærkt team, hvor faglighed og en løsningsorienteret tilgang er i højsædet ?
Så er du måske vores nye Supporter!
Vi søger en stabil og engageret ny medarbejder, der altid er klar på at lære nyt da der hele tiden sker nye spændene tiltag og ændringer til vores produkt
al dente A/S (se www.aldente.dk) udvikler, sælger og supporterer softwareproduktet al dente til dentalbranchen i Danmark. al dente er et avanceret IT-system til patient- og klinikadministration. Systemet indeholder patientjournaler, indkaldesystem, bogholderi, integration til digital røntgen mm. Vi er en af Danmarks største udbydere med flere hundrede private og kommunale klinikker.
Kerneopgaver
- Telefonisk support af vores kunder
- Håndtering af indkommende sager i vores sagssystem
- vejledning og fejlfinding i al dente og dets komponenter
Branche erfaring er ikke en nødvendighed, men klart en fordel hvis du allerede kender tandlægebranchen eller sundhedsbranchen generelt, eller hvis du har en teknisk baggrund som IT support eller lign.
Vi kan tilbyde:
- Ansættelse i et uformelt arbejdsmiljø under frie og selvstændige forhold.
- Dygtige kollegaer.
- Mulighed for hjemmearbejdsdage.
- Lønpakke efter kvalifikationer
Vi ansætter hurtigst muligt og vil løbende vurdere ansøgninger.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
AL DENTE SOFTWARE A/S, Nydamsvej, 8362 Hørning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934165