Kontorassistent søges i Aahus

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi repræsenterer en virksomhed, der søger en dygtig og engageret kontorassistent til deres dynamiske kontormiljø.

Hvis du er interesseret i at blive en del af et team, der udfører administrative opgaver og sikrer en effektiv og smidig arbejdsgang, er dette jobbet for dig!

👉Så klik her og send blot dit CV👈


Arbejdsopgaver

  • Håndtering af indgående og udgående korrespondance såsom e-mails, breve og telefonopkald.
  • Koordinering af møder og begivenheder, herunder planlægning af tidsplaner, reservation af mødelokaler og forberedelse af materialer.
  • Indsamling, organisering og opdatering af data og filer.
  • Assisterende medarbejdere og ledelse med forskellige opgaver som rapportering, fakturering og budgetovervågning.
  • Modtagelse og håndtering af besøgende samt håndtering af forespørgsler fra kunder og samarbejdspartnere.
  • Vedligeholdelse af kontorudstyr og forsyninger.
  • Diverse ad hoc-administrative opgaver efter behov.


Faglige Kvalifikationer

  • Erfaring som kontorassistent eller i en lignende administrativ rolle vil være en fordel.
  • Du skal have fremragende skriftlige og mundtlige kommunikationsevner på både dansk og engelsk.
  • Stærke organisatoriske færdigheder og evnen til at håndtere flere opgaver samtidigt.
  • Godt kendskab til MS Office-pakken (Word, Excel, Outlook) og andre relevante administrative værktøjer.
  • Det er vigtigt, at du er pålidelig, diskret og har fortrolighed med følsomme oplysninger.
  • Du skal kunne samarbejde godt og have evnen til at arbejde selvstændigt.
  • Hurtig til at lære nye opgaver og tilpasse dig ændringer i arbejdsmiljøet.


Særlige forhold

  • Stillingen er en fuldtidsstilling med en 37-timers arbejdsuge.
  • Der tilbydes en konkurrencedygtig løn baseret på kvalifikationer og erfaring.
  • Gode personalegoder og muligheder for faglig udvikling er en del af jobbet.


Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail LAN@jobteam.dk mærket "LAN-VÅK-U8000"

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skanderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Gunnar Clausens Vej 68, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: lan@jobteam.dk

Telefonisk: 91899019

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5842255

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet