BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi repræsenterer en virksomhed, der søger en dygtig og engageret kontorassistent til deres dynamiske kontormiljø.
Hvis du er interesseret i at blive en del af et team, der udfører administrative opgaver og sikrer en effektiv og smidig arbejdsgang, er dette jobbet for dig!
👉Så klik her og send blot dit CV👈
Arbejdsopgaver
- Håndtering af indgående og udgående korrespondance såsom e-mails, breve og telefonopkald.
- Koordinering af møder og begivenheder, herunder planlægning af tidsplaner, reservation af mødelokaler og forberedelse af materialer.
- Indsamling, organisering og opdatering af data og filer.
- Assisterende medarbejdere og ledelse med forskellige opgaver som rapportering, fakturering og budgetovervågning.
- Modtagelse og håndtering af besøgende samt håndtering af forespørgsler fra kunder og samarbejdspartnere.
- Vedligeholdelse af kontorudstyr og forsyninger.
- Diverse ad hoc-administrative opgaver efter behov.
Faglige Kvalifikationer
- Erfaring som kontorassistent eller i en lignende administrativ rolle vil være en fordel.
- Du skal have fremragende skriftlige og mundtlige kommunikationsevner på både dansk og engelsk.
- Stærke organisatoriske færdigheder og evnen til at håndtere flere opgaver samtidigt.
- Godt kendskab til MS Office-pakken (Word, Excel, Outlook) og andre relevante administrative værktøjer.
- Det er vigtigt, at du er pålidelig, diskret og har fortrolighed med følsomme oplysninger.
- Du skal kunne samarbejde godt og have evnen til at arbejde selvstændigt.
- Hurtig til at lære nye opgaver og tilpasse dig ændringer i arbejdsmiljøet.
Særlige forhold
- Stillingen er en fuldtidsstilling med en 37-timers arbejdsuge.
- Der tilbydes en konkurrencedygtig løn baseret på kvalifikationer og erfaring.
- Gode personalegoder og muligheder for faglig udvikling er en del af jobbet.
Ansøgning
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail LAN@jobteam.dk mærket "LAN-VÅK-U8000"
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
- Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Gunnar Clausens Vej 68, 8260 Viby J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: lan@jobteam.dk
Telefonisk: 91899019
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5842255