Kreditorbogholder søges i Århus V

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig og erfaren kreditorbogholder med ekspertise inden for lønadministration til at styrke økonomiteam ved en spændende virksomhed ved Aarhus.

Du vil som kreditorbogholder med lønadministration opgaver have en central rolle i at håndtere både kreditorfunktion og lønadministration.

Din ekspertise vil være afgørende for at opretholde en sund økonomisk drift og sikre, at vores leverandører, medarbejdere og partnere får den bedst mulige service.

👉Er det dig vi søger så send dit CV her.👈


Arbejdsopgaver

  • Registrere og bogføre indgående fakturaer i virksomhedens økonomisystem
  • Gennemgå og verificere fakturadetaljer, herunder korrekthed af pris, mængde og leveringsdatoer
  • Sørge for, at alle fakturaer er godkendt i overensstemmelse med interne godkendelsesprocedurer
  • Udføre betalinger til leverandører inden for fastsatte betalingsfrister
  • Håndtere eventuelle henvendelser fra leverandører vedrørende fakturaer og betalinger
  • Udføre lønadministration, herunder indsamling af timesedler, beregning af løn, indberetning af skat og sociale ydelser
  • Sikre rettidig og korrekt udbetaling af løn til medarbejdere
  • Håndtere spørgsmål eller problemer vedrørende løn fra medarbejdere
  • Samarbejde med HR-afdelingen for at sikre korrekte og opdaterede ansættelsesforhold og lønoplysninger
  • Udføre løbende afstemninger af kreditorbalancer og identificere eventuelle uoverensstemmelser
  • Samarbejde med interne interessenter, herunder indkøbsafdelingen, for at sikre effektiv kommunikation og samarbejde
  • Bidrage til udvikling og implementering af forbedringer af kreditorprocesser, lønadministration og -procedurer


Faglige Kvalifikationer

  • Relevant uddannelse inden for regnskab eller økonomi
  • Minimum 5 års erfaring som kreditorbogholder med lønadministration eller lignende rolle
  • Dybdegående kendskab til bogføring, regnskabsprincipper og lønadministration
  • Erfaring med brug af økonomisystemer og regnskabssoftware (f.eks. SAP, Navision, e-conomic)
  • God forståelse af moms- og skatter


Personlige kvalifikationer

  • Nøjagtighed og opmærksomhed på detaljer
  • Organisering og prioritering
  • Analytiske færdigheder
  • Diskretion og fortrolighed
  • Fremragende kommunikationsevner
  • Teamspiller
  • Selvstændighed og initiativ
  • Fleksibilitet
  • Professionel integritet


Særlige forhold

  • Løn efter kvalifikationer
  • Fast stilling


Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail lan@jobteam.dk mærket "LAN-KÅB-U27Å".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skanderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Gunnar Clausens Vej 68, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: lan@jobteam.dk

Telefonisk: 91899019

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873228

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet