Søger en lønbogholder til en virksomhed i Aarhus

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig og erfaren Lønbogholder med erfaring inden for debitor- og kreditorstyring til en virksomhed i Aarhus til at styrke deres økonomiafdeling.

Der tilbyder spændende muligheder for professionel udvikling og vækst. Hvis du har en stærk baggrund inden for lønbogholderi samt debitor- og kreditorstyring og ønsker at blive en del af vores dedikerede team, er dette jobbet for dig.

Send os dit CV eller kontakt os

👉Klik her og send dit CV👈


Arbejdsopgaver

  • Udføre og håndtere alle aspekter af lønbogholderi for virksomheden
  • Administrere og overvåge debitor- og kreditorprocesser, herunder registrering af fakturaer, betalinger og opfølgning på ubetalte beløb
  • Sikre korrekt bogføring og dokumentation af finansielle transaktioner relateret til debitor- og kreditoraktiviteter
  • Opbygge og vedligeholde gode relationer til kunder og leverandører
  • Løbende opdatere og foretage afstemninger af debitor- og kreditorposter
  • Håndtere henvendelser og forespørgsler fra kunder og leverandører vedrørende betalinger og fakturaer
  • Bidrage til udviklingen og implementeringen af effektive processer og procedurer inden for debitor- og kreditorstyring
  • Være ansvarlig for at sikre overholdelse af alle gældende regler og love inden for debitor- og kreditorområdet


Faglige Kvalifikationer

  • Minimum en videregående uddannelse inden for økonomi, regnskab eller tilsvarende
  • Solid erfaring med lønbogholderi og kendskab til lovgivningen på området
  • Kendskab til lønsystemer og -software, herunder håndtering af elektroniske lønsystemer
  • Evne til at arbejde med fortrolige oplysninger og opretholde en høj grad af præcision og fortrolighed
  • Godt kendskab til skatteregler og overenskomster
  • Stærke analytiske og problemløsende færdigheder
  • Fremragende kommunikations- og samarbejdsevner
  • Godt kendskab til MS Office, især Excel
  • Erfaring med HR-processer og -procedurer er en fordel


Personlige kvalifikationer

  • Struktureret og god til multitasking.
  • Detaljeorienteret og præcis.
  • Analytisk tænkning og problemløsningsevner.
  • Fremragende kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt.
  • Evne til effektivt samarbejde på tværs af teams og interessenter.


Særlige forhold

  • En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Attraktiv lønpakke og fordelagtige ansættelsesvilkår
  • Et behageligt arbejdsmiljø med en dedikeret og støttende teamkultur
  • Gode muligheder for karriereudvikling
  • Løn efter kvalifikationer


Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail lan@jobteam.dk mærket "LAN-KÅL-U8000 ".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skanderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Gunnar Clausens Vej 68, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: lan@jobteam.dk

Telefonisk: 91899019

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875556

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet