BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en dygtig og erfaren Lønbogholder med erfaring inden for debitor- og kreditorstyring til en virksomhed i Aarhus til at styrke deres økonomiafdeling.
Der tilbyder spændende muligheder for professionel udvikling og vækst. Hvis du har en stærk baggrund inden for lønbogholderi samt debitor- og kreditorstyring og ønsker at blive en del af vores dedikerede team, er dette jobbet for dig.
Send os dit CV eller kontakt os
👉Klik her og send dit CV👈
Arbejdsopgaver
- Udføre og håndtere alle aspekter af lønbogholderi for virksomheden
- Administrere og overvåge debitor- og kreditorprocesser, herunder registrering af fakturaer, betalinger og opfølgning på ubetalte beløb
- Sikre korrekt bogføring og dokumentation af finansielle transaktioner relateret til debitor- og kreditoraktiviteter
- Opbygge og vedligeholde gode relationer til kunder og leverandører
- Løbende opdatere og foretage afstemninger af debitor- og kreditorposter
- Håndtere henvendelser og forespørgsler fra kunder og leverandører vedrørende betalinger og fakturaer
- Bidrage til udviklingen og implementeringen af effektive processer og procedurer inden for debitor- og kreditorstyring
- Være ansvarlig for at sikre overholdelse af alle gældende regler og love inden for debitor- og kreditorområdet
Faglige Kvalifikationer
- Minimum en videregående uddannelse inden for økonomi, regnskab eller tilsvarende
- Solid erfaring med lønbogholderi og kendskab til lovgivningen på området
- Kendskab til lønsystemer og -software, herunder håndtering af elektroniske lønsystemer
- Evne til at arbejde med fortrolige oplysninger og opretholde en høj grad af præcision og fortrolighed
- Godt kendskab til skatteregler og overenskomster
- Stærke analytiske og problemløsende færdigheder
- Fremragende kommunikations- og samarbejdsevner
- Godt kendskab til MS Office, især Excel
- Erfaring med HR-processer og -procedurer er en fordel
Personlige kvalifikationer
- Struktureret og god til multitasking.
- Detaljeorienteret og præcis.
- Analytisk tænkning og problemløsningsevner.
- Fremragende kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt.
- Evne til effektivt samarbejde på tværs af teams og interessenter.
Særlige forhold
- En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk virksomhed
- Mulighed for faglig og personlig udvikling
- Attraktiv lønpakke og fordelagtige ansættelsesvilkår
- Et behageligt arbejdsmiljø med en dedikeret og støttende teamkultur
- Gode muligheder for karriereudvikling
- Løn efter kvalifikationer
Ansøgning
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail lan@jobteam.dk mærket "LAN-KÅL-U8000 ".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
- Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Gunnar Clausens Vej 68, 8260 Viby J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: lan@jobteam.dk
Telefonisk: 91899019
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5875556